wonderful world

Gókväll på er
Idag var jag en stund med Jonna. Vi snackade lite och hon var även jätteduktig och pluggade. Trots det så saknar jag henne nu. Fick ju inte dosen av Jonna som jag brukar få :'(
Ah, just det ja. En underbar flicka fyller år idag! :D AZRA 18 ÅR! :D
Grattis på dig gumman. Hoppas verkligen att ditt liv som 18-åring blir helt amazing.

Jag har gått och tänkt på en sak ett tag nu. Hur går det till med den första kyssen egentligen? När vet man att det är en "moment"? Eller finns det egentligen gånger då man typ ska skapa "momenten" själv? :P Haha, såna hära saker är ju pain in the ass. xD

Näh, jag var ju inte så rolig idag så jag låter er komma undan lätt.
Pusselipusspuss
/Dilek

Kommentarer
Postat av: Melvin

haha man bara vet. när det känns rätt och naturligt typ :p

2008-10-27 @ 01:31:35
URL: http://wrickedblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0