Besatthet i högsta grad

Heey sweethearts.

För några dar sen så kom jag på att det var en serie som jag hade sett på tv för länge sen. The L word. Som dom flesta brukar göra så söke jag på youtube och lucky me hittade jag flera avsnitt utlagda så nu har jag suttit som en besatt med mina finfina hörlurar och tittat på avsnitt efter avsnitt. Det är verkligen något i stil med självdestruktivt att sitta på en stol och stirra på en skärm flera timmar i sträck men jag kan inte låta bli!

Nåja, igår träffade jag Jonna och Marlene och vi hade en good time tillsammans. Vi lyssnade på b.la Christina Aguileras gamla skivor and so on. Myspys helt enkelt. Och dumma jag glömde plånboken hos henne när jag och Jonna skulle dra vidare hem till mig så jag fick sticka och hämta plånboken idag ^^

Jag har en sådan otrolig lust att börja med nån fysisk träning. Det känns som om jag kommer spricka snart av att inte göra någontin av alla dom muskler man ska använda sig av egentligen. Skulle väldigt gärna vilja springa på egen hand någonstans där det är grönt och fint, men dumt nog skäms en liten del av mig. Jag känner mig lite töntig när jag täner åp mig i joggingkläder och skor springandes helt själv. I don't know why. Man ska ju inte ha tid med att skämmas när man har en tidsbegränsning här i livet. Jag får ta och slå mig för den dumheten ^^

Fastna inte på youtube, du kan få stirrögon

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0