:)

Hej!

Jag sitter här vid datan hemma hos Dilek medan hon kollar på tv.
Vi har fått lite gjort idag men vi är knappast klara. Vi förökte fixa powerpoint men det gick inte så vi kan inte göra mer på redovisningen idag. Vi ska istället jobba med projektarbetet så fort Dilek är klar med tv :)
Men de känns så svårt att plugga efter skolan för man är så otoligt trött. Hur mycket man än vilar så blir man inte piggare.

Skoldagen var lång idag men det var faktiskt kul. Trevliga lektioner :)
Arbetena tills imorgon är inte ens i närheten att bli klara så jag får ta skiten från läraren imorgon. Men jag får skylla mig själv som är så dålig på att planera.
Men ibland blir det så mycket i skolan och i ens privata liv att man får väldigt stor ångest. Ångesten gör att man inte gör något alls. Bara ligger där och tänker på allt. Inte för att det känns bättre men jag vet aldrig vart jag ska börja.

Puss på er.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0