:):):)

Hej!

Jag tycker att jag är jättebra på att komma på rubriker.

Jag skulle ha pluggat maaaassa idag. Men hittills har jag bara ätit för mycket och läst om för mycket strunt i cosmopolitan.
Jag blir nästan lite irriterad på mig själv för att jag la pengar på något sånt.
"Stjärnorna vet hur du ska tillfredställa din pojkvän"
Herregud. Läser kvinnor verkligen sånt här? Och tror de på det som står i dessa tidningar?

Iaf, jag ska snaaart börja plugga till läxförhöret i samhälle imorgon. Om EU :( Usch.
Efter det ska jag börja lite smått på mitt arbete i religion. Trevlans. Jag ska nog skriva om slöjan i islam.

Jag hoppas ni har haft en underbar dag. Vädret har varit underbart i Malmö! :D
Och just det, idag beställde jag min studentmössa. Den är tjuuusig. Hehe.

PUSS töser och pågar.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0