FREDAAAAAG :D

Hej mina slavar.

Idag har jag 1 lektion. Det är najs.
Efter skolan kommer Filip och hämtar upp mig, vi ska köpa present till Jennie och Erik :) Omg så kul!

Efter alla detta som står ovan har hänt ska jag träffa Dilek. Vi ska göra mitt psykologiarbete sen ska vi dricka konsumöl. För vi är bra.

Imorgon åker jag till syster, Hon bor i småland bland massa kor. Haha, nej. Hon bor i en fin villa med en Amanda och en Erik. Det ska bli kul att leka med Amanda och buuuusa :D
Hehe, den ungen gör mig otroligt jävla glad.

Vi åker hem på söndag igen och på kvällen ska jag och Filip köra ut till något ställe och kolla solnedgången.
Detta är allt ni får från mig på hela helgen så ha en bra helg :)
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0