Fredag

Heeello bloggen!

Idag ska jag vara med min finfina pojkvän. Vi sa åka till bo01 och gå runt lite. Det är superfint där! Sen ska vi hem och baka. Jag vill ha kladdkaka :)
Filip fyller år om 2 dagar. Han blir 12 :)

Igår var jag och Dilek hos Marlene och hade en lite mysfest med bara oss tjejer. Det var vädligt trevligt fast jag var så otroligt trött. Jag har inte sovit bra på 2 veckor och går snart in på min tredje. Väldigt tråkigt.
Filip sa precis att det inte blir kladdkaka. Det bli muffins istället. Det funkar väl lika bra antar jag. Har inte ätit muffins på kanske 1 år ^^.

Hoppas ni får en fin fredag i det fina vårvädret! :)
btw. Jennie, Erik (hennes pojkvän) och Amanda kommer imorgon :D
AMANDA PANDA! <3
Just det, en till sak. Pappa köpte mobil till mig idag :D Jag är så glad och den är så fin. Liten och röd!

/Jonna
 

Kommentarer
Postat av: Dilek

Hrm. Hur funkar det att vara tillsamans med någon som är 12 när du själv är 18? :P hahahahahahah

2009-04-10 @ 23:01:40
Postat av: 19åringnnjzth

moget att säga 12 -.- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVEROMOGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-11 @ 13:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0