Fredag

Hello :)

Jag ska snart gå hem till Dilek och vi ska iväg på rättegång. Hoppas att det inte tar allt för lång tid där. Vill komma hem snabbt så jag kan börja städa.
Målarna blir klara idag så vi ska storstäda lägenheten. Funfun. Pappa sa att han skulle betala mig ifall jag stanna hemma och hjälper till. Jag ska försöka övertala honom till att istället köpa en ny mobil. Har hittat en för 300 :) Skitbraaa.

Ikväll ska jag träffa Dilek. Vad vi ska göra vet jag inte men något blir det. Har för mig att vi snackade om att titta på film.
För en gångs skull ska jag gå hem ikväll. Jag sover aldrig hemma på helger egentligen men Jennie och Amanda kommer imorgon så jag vill vara här då :D Ska bli otroligt supermysigt att träffa dom!

Filip var väldigt duktig med min ipod. Vi är inte helt klara så han ska komma hit nästa vecka igen och fixa lite till :)
Nu har jag massa låtar! HIHI. Sååå kul!

Ha en finfin fredag <3
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0