Lördag

Hejsan!


Idag är det påsk. Jennie och co har kommit och det är väldigt trevligt. Vi hade precis en familjestund framför datan. Vi kollade på Johan Glans - world tour of skåne. Hihihih, han är sjukt bra!

Igår var jag som sagt med Filip. Vi kollade på sex and the city filmen och lekte med kaninerna :)
Filip sa igår att jag är en bifogad fil i ett word dokument medan han är själva uppsatsen. Som ni ser älskar han mig väldigt mycket...

Idag händer inte så mycket mer än att jag ska va med familjen. Kanske går jag hem till Dilek senare idag. Det är inte säkert jag får en sovplats hemma idag i och med vi är så många som ska sova här idag.

Glad påsk alla. Ha det fint.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0