Måndag

Hej alla! :)

Varför jag inte uppdaterat i helgen är för att jag och Dilek har suttit inne hela helgen och gjort projektarbetet.
Två besök till biblioteket har också gjorts. Vi har jobbar som fan och det blev riktigt bra :)
Det ska lämnas in idag. Vi har bara småsaker som fotnoter och sånt att fixa. Det ska vi göra i skolan idag.

Mycket mer än så har inte hänt i helgen. Eller jo! Jag och Dilek gick en promenad i kungsparken i lördags. Det var supermysigt.
Haha, men det var allt!

Idag efter skolan ska jag och Filip åka och vaccinera Heffner och Holly sen ska vi köpa fiskar. Eller ja, han ska köpa. Jag ska med som sällskap ^^,
Occcch, min älskade fick sitt körkort i fredags :D HEJA FILIP!
Efter jag har varit lite med Filip ska jag hem och pluuugga. Har 5 inlämningar på 2 veckor. Detta kommer bli 2 jobbiga veckor.

HA DET FINT.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0