Onsdag

Gomorgon kära läsare :)

Som ni kanske inser så kan inte så mycket ha hänt sedan jag skrev sist med tanke på att det bara var 9 timmar sen.
Men en väldigt pinsam sak hände precis. Vi har en kille här i lägenheten som har satt in diskmaskin till oss och kolla så all el fuknar i lägenheten. Jag hade precis vaknat och ligger i trosor och en liten t-shirt och visar det mesta av mig. Det är nu el-killen bestämmer sig för att gå in på mitt rum. Självklart försöker jag täcka så mycket jag kan men det var som sagt en liten t-shirt som inte kan täcka så mycket med än halva gumpen.
El-killen fick en chock och kollade på mig liten stund och sa sen förlåt och gick. Sen hör jag att han ber om ursäkt till Jesper. min bror.
Herregud.
Nu sitter jag i storarummet och han står bakom mig i hallen. Jag hoppas verkligen inte att han försöker prata något mer med mig.


Idag ska jag till skolan, jag går i 5 timmar och har 3 lektioner. Väldigt tråkigt.
Till imorgon har jag 2 inlämningar vilket ger mig en fruktansvärt ångest. Det är inte en chans att jag kommer få båda klara tills imorgon.
Efter skolan blir det massa plugg och så får jag bara hoppas på det bästa.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0