Onsdag

Hej alla Jonnaälskare :)

Igår var jag ledig från skolan. Istället var jag hemma hos Dilek och skrev ett arbete. Det skulle in idag men jag blev inte klar. Har bara analysen kvar så det blir inlämning på det imorgon istället :)

Imåndags var jag och Filip och köpte fiskar som jag sa i tidigare inlägg. Det fanns finfina fiskar i affären. Jag hittade vita med pussmunnar och ibland så pussade de på varandra :D
hihi så söta!

Idag har jag skola fram till kl 4, börjar 11. JUBBIGT!
Har 4 timmars hålltimme idag och då ska jag och Dilek göra vår redovisning tills imorgon. Vi har en redovisning i staden och framtiden. Om hur Malmö kom till och hur den har växt och sådant. Det är så mycket i skolan just nu att jag vill kräka. Helst på alla dumma lärare.

OCH VET NI?! I helgen ska jag och Filip åka till min syster. Vi ska passa Amanda under en kväll.
Ska bli väldigt kul tycker jag. Det tycker Filip med.

PUSS!
/Jonna

Kommentarer
Postat av: ASFömas

ja de tycker jag :)

2009-04-22 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0