Onsdag

Hejsan!

Skolan började 11 idag. När vi väl hade kommit dit fick vi reda på att lektionen var inställd. Jag och Dilek hade 4 timmars hålltimme. Vi skrev lite på ett arbete sen så gick vi lite i stan. Jag kollade på lite saker och försökte hindra Dilek från att köpa kläder. Ni kanske tycker det är lite taskigt att inte låta henne köpa. Men ni behöver inte heller höra hennes gnäll i slutet av månaden för hennes pengar är slut ^^.
Hehe. Sen så vet jag också om att hon egentligen vill spara sina pengar till bättre saker men hon är svag. Såsom jag är för skor :(

Kvällen tillbringade jag med DILEK! Vi kollade på film :) den var bra! Tror det heter The bucket list.
Målaren sa att han nog blir klar imorgon och imorse ringde han ett samtal och bad personen han pratade om att komma imorgon och hjälpa till. Härligt! :D
Lite jobbigt är det faktiskt att ha en främmande man i lägenheten varje dag och att inte kunna leva normal då lägenheten har blivit en arbetsplats.

HA DET BRA ANUSBARN :)
/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0