Tisdag

HEJSAN!

Idag är det tisdag, har en lektion. sååå chillpill! :)
Såå, i helgen var jag och Filip hos min syster. Det var trevligt och Amanda var sååå söt.
Inte så mycket hände. Vi chillade mest och lekte med Amanda.
Hehe, Jennie berättade att efter jag och Filip hade gått så började Amanda gråta och skrika efter mig :) Heeeela vägen hem.
Hihihihih, hon tycker om mig! :D

Och i söndag var jag med Filip. Vi chillade och åt pizza. Det var mysigt. Jättemysigt.

Jaa och sen igår. Då var jag och Dilek snabbt i skolan och lämnade ett arbete sen så kollade vi runt lite i stan och sen åkte vi hem. Hade lite nostalgi på kvällen. Jaao, det var trevligt.

Som ni märker har ni missat enormt mycket i mitt liv..
PUSS! :)
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0