Tisdag

Hej alla fina människor! :)

Jag har inte uppdaterat sen söndags tror jag det är? Men i alla fall.
Jag firade ju Filip i söndag med hans familj vilket var väldigt roligt. Jag har jättekul och tyckte det blev en finfin dag och kväll.
När Filips mormor och farmor skulle åka hem så skulle Filip övningsköra dom hem och jag följde med. Det var superkul. Jag vet inte riktigt varför jag tycker det är så kul att åka med Filip när han kör men det är SUPERKUL! Hihi.

Igår var jag med Dilekpilek. Vi lekte i sandlådan och grävde ända ner till Kina :D Vilken jävla dag, inte många som får vara med om det. Sen fick vi komma tillbaka till verkligheten och göra läxa ^^,
Det blev läxa i kanske en halvtimme sen blev det massa skoj igen. Vi är så buuusiga!

Sen idag då. Jag och Dilek var lediga idag men åka frivilligt till skolan för att göra ett arbete. FRIVILLIGT. herregud. Jag och Dilek i skolan på vår lediga dag. Det gick i alla fall bra och vi fick gjort lite. Vi trodde ju självklart att vi skulle får klart allt idag och insåg inte hur mycket tid det verkligen behövs in i detta arbetet. Vilket känns gay för det är till torsdag.
Men detta fixar vi. Det gör vi faktiskt alltid :)
 
Ha det fint fliiickor
/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0