Vårens sol mot min kalla kind

Hejhej!
Jaa, både jag och Jonna har varit urusla med att uppatera vad som försiggår. Hon busar med Amanda medans jag har famnen fylld med böcker och glasögonen i fullt hugg redo att läsa i timmar.

Har nu haftlov ett bra tag men har inte gjort någt vettigt förutom att ha pluggat pyttelite idag. Läste klart en av böckerna en vän lånade mig. Jag är helt enkelt på jakt efter äventyr genom läsandet tills jag själv får uppleva mitt äventyr, världen :)

Annars har jag kollat på några filmer men inget som är riktigt bra nog för att få nämnas och tipsas om ^^

Imorgon blir det en tur till min älskade mormor. Sen får jag också vandra till posten och skicka tillbaks ett par shorts jag beställde från Ellos men dom skickade helt fel storlek. Attans rabarber liksom. Men det är ingen fara. Ännu är det inte tillräckligt varmt nog för att kunna använda shorts. Dom andra byxorna jag beställde sitter perfekt och jag älskar dom. Typ haremliknande byxor/ridbyxor i ljusbeige linnetyg :D

Hoppas att ni njuter av det vackra vädret för den har en tendens att fly sin väg så snart man har upptäckt den.

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0