Glasögonorm

Gó morgon :)

Haha, nä jag skulle logga in på bloggen så såg jag reklam för passagen.se och där stod "Kärlek- hur fan gör man?" HAHAHAHAAHAH det var väl skrivet ^^ hur fan gör man egentligen? :P

Jao, som ni läste har Jonna's mobil gått i krasch. Dom jävla mobilerna håller inte kvalitén nuförtiden! Jag är så nöjd med min tegelsten, Nokia 3310'a eller nåt sånt :P den landar alltid på sina "fötter" eller så kan man snarare snacka om "bred röv" som tar stöten när den träffar marken på t ex fyllan eller när man är värst klumpig nån regnig dag.

Idag blir det fortsättning på projektarbetet. Jag har tagit på mig mina finfina glasögon så at det svider lite mindre i ögonen. Hihi. Hppas det går bra. Jag vill bara bli klar med skiten nu.

Tupera inte håret. Det blir knutor.
//Dilek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0