Hej snorunge :)

Jag är hos Dilek nu :)
Köpte 4 böcker innan, en av dom är en bok som Filip och Fredrik har skrivit! Ska bli superkul att läsa den senare. Smygläste lite i den innan i affären och 3 sidor och fyllda med ordet kuk :D haha, kuligt!
Jag och Dilek har köpt massa godis och ostbågar idag. Så imorgon kommer jag vara svullen och fin till min älskling :)
Vi ska inte dricka idag. Så det blir ingen sprit på hela helgen.... Jag vet, jag är också helt chockad!
Idag ska vi bara läsa och äta och senare ikväll så blir det film. Den nya med Brad Pitt ^^, ska bli intressant.

Hoppas ni ha en fin fredagskväll med massa kärlek från era nära och kära
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0