Hej!

Jag och Dilek gjorde projektarbete idag som planerat och vi ska fortsätta imorgon men imorgon ska vi faktiskt vara hemma hos mig för Dilek har ju fortfarande inte internet och imorgon så behövs det.

Idag hade jag och Dilek bara en halvtimmes skola, så skönt! Vi gick runt lite i stan efter skolan, jag skulle köpa hörlurar och så hittade Dilek några såna speciellt kritor, ni vet dom som är lite mer kladdigt? Man hade dom ofta i typ 1an ^^,
I alla fall, middag idag blev pizza! :D JÄTTEGOTT! Medan vi åt kollade vi på Vänner! JÄTTEKUL! :D
Hehe, aaa. Vi hade inte spelat tv-spel på jättelänge så vi skulle ta igen lite idag men spelade bara i kanske 10 min. Antar att det beroendet har försvunnit. Skönt egentligen, vi har ju så många andra beroende och det är inte så bra att vi bara lastar på oss. Eller är det? Man kanske måste ha ett form av beroende för att överleva? Jag är beroende av min mamma och pappas kramar.
Filip och jag hade 11 månader idag, det är ju gulligt.
Imorgon har jag körlektion, kl 10. Ska bli jättekul, imorgon blir det ett nytt ställe! :)
Gonatt mina trogna läsare.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0