Hemska åldrande

Go morgon :)
Det är först nu på hela dagen jag känner mig lite sisådär lagom pigg.
Jaa, Jonna har ju redan berättat vilka trevligheter vi höll på med. Du, Jonna, det är faktiskt tufft att gråta också! ;) Hehe.
Det är ju meningen att om filmen är gjord så att det på vissa delar ska vara sorgliga så kräver det ju av filmen att dom ska lyckas få en att gråta. Annars har dom misslyckats, eller hur mina vänner? :)

Var hos min mormor idag. Hon mår inget vidare men jag får fortfarande henne att skratta. Det är jag så otroligt glad för. Det känns tungt att se dom man älska tyna bort. En av dom värsta delarna med djup kärlek. Men man får ta och svälja det, för det är definitivt värt det! Min mormor är den finaste mormor som jag nånsin kan önska mig. Hon är snäll, rolig och vågar säga sanningen oavsett hur svart den är.

Jag och mormor tog och gjorde en helt vacker beställning hos ellos. Mwihi. Jonna, jag får den klänningen vi båda blev kära i! Fast bara den ena. Den röda. Min mormor fick välja färgen :D Sen fick jag även bikini som är i den modellen jag har letat efter i 4 år!!! 4 år är en lång tid :P Iallafall för lilla otåliga mig (A)

Nu sitter jag här och tuggar som en toker på djungelvrål. Så salta men ändå så söta :D
Ska på jakt på nätshoppen för att försöka hitta en enkel turkos klänning som jag ska ha på studenten. Mums. "Studenten", smaka på ordet bara, it tastes delicious!!

Tappa inte bort dina löständer för annars blir det svårt att föra en konversation

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0