Jag har magiska händer!

HEEEEEJ!! Fy vad länge sen det var!
Äntligen har jag fått internet runt mitt lillfinger. Den jävlades med mig i en månad men nu har jag satt den på plats ;)
Känns helt underbart att ha tillgång till internet! Det är så många arbeten jag behöver internet till så nu underlättar det väldit mycket! Tur att jag lever i en tid där vi har tillgång till info så snabbt! :D

Jag mår suveränt. Är lite skoltrött men jag ska slita dessa sista månaderna innan studenten. Kommer bli underbart att få gymnasiet överstökat. Få lite makt över sitt liv. Hehe.

Nu ska jag göra klart ett psykologiarbete. Ha det underbart!

Vårda eran internet som om det vore en bebis

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0