Lördag

Hej alla barn.

Min bror Jerry har för första gången gått in och kolla i min blogg. Han sa att det var den finaste bloggen i hela vida världen :) Tack kompis!

Igår kollade jag och Dilek på den där Brad pitt filmen, Benjamin Button? Ja, så heter den nog :) Den var bra. Fast det nästan var 3 timmar lång så kändes det inte alls så. Tiden gick så fort och man ville bara fortsätta kolla när den var slut. Dilek grät och såg ledsen ut nästan hela slutet. Tuff som jag är grät jag inte alls.
Efter filmen gick vi in på hennes rum och läste en massa. I 4 timmar tror jag, ibland så utbytte vi några djupa och meningsfulla ord med varandra.
Idag, lördag, vaknande jag av turkisk musik som strömmade ut i Dileks lägenhet. Trevligt värre. Dilek vaknade straxt efter mig och tog en chokladbit och såg nöjd ut. Jag gick hem efter några timmar och började läsa en annan bok. Den boken Filip och Fredrik har skrivit, den verkar hur bra som helst. Tummen upp!

Jag ska snart göra mig ordning och dra hem till min pojkvän FILIP! :) HEJ FILIP!
Vi ska kolla film och spela tv-spel. Om 3 dagar har vi varit ihop i 1år. Hoppas hans paket kommer på måndag. Jag har köpt vantar.

Sup ordentligt idag och för mig med.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0