Lördag

Alla hjärtans dag. En skitdag ^^,

Idag ska jag hem till Filip, nej vi ska inte fira denna dag. Vet inte vad vi ska göra idag men vi båda är bakis så det blir väl film och mat.
Igår så gick och Dilek hem till Martin och festade. Trevligt folk, vissa trevligare än andra. Men det var kul tills det inte var det längre så jag och Dilek stack hem vid 1 tiden. Väl hos henne åt vi, vissa mer än andra, hrm. Som vanligt somnade jag när Dilek pratade med mig. Hehe, men det är lugnt. Hon är väldigt van vid det.
Dilek ska fira alla hjärtans dag, med sig själv. För någon dag sen påväg till skolan skrek hon att man kan fira med sig själv, för man älskar ju för fan sig själv mest!
Hennes mysplaner med sig själv berättar jag imorgon.

Jag ska vara hos Filip om en halvtimme och sitter fortfarnade i pyjamas och blött hår. Ha en fin lördag!
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0