Måndag

Hejhejhejhej!
Skola idag. Har två lektioner så det är chillpill :)
Efter skolan ska jag hem och prata lite mer mamma och pappa har ju inte träffat dom är 2 dagar nu och antar att dom saknar mig jävligt mycket. Alla vill ha mig och alla saknar mig. Så är faktiskt livet när man är sjukt bra, som mig då! :)
Jo jag vet, det kanske inte låter jobbig men det är det faktiskt.

Efter skolan ska jag hem till en pojke. Min pojke och där ska jag leka med kaninerna, Heffner och Holly, yey!
Jag längtar redan som fan till nästa helg :) Me, Dilek and Amanda. SUPERKUL!
Nu ska jag göra mig ordning och sen gå och träffa Dilek. Dilek är bra, nästan lika bra som mig.
Puss!

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0