Onsdag

Hej kära människor.

Solen strålar men det är -7 grader idag. Detta känns Jobbigt. Jag sitter fortfarande i pyjamas och är utan smink. Mycket ska göras på en halvtimme. MEN DETTA FIXAR JAG! yeah.
Slutar 4 idag. Ska hem och göra lite undersökningar till projektarbetet sen ska jag hem till Dilek. Idag måste vi skriva om den jävla dokumentären. Vi har skjutit upp det för länge nu. Så idag blir det massa plugg. 12 dagar tills utskottet ska in. Lite ångest. Vi har knappt börjat.
I alla fall. Har 3 lektioner idag. En av dom är 2 timmars och så har vi 1 timmes hålltimme. Detta blir en trevligt dag.
Det blir ett köp av en macka och Dilek vid min sida.
Haha, ha en fiiin dag.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0