PAUD

PAUD - projektarbeta utrotningshotade djur

Ja, nu sitter jag och Dilek hemma hos mig och försöker hitta energi för att fortsätta göra mer på vårt projektarbete.
Det är helt okej kul. Bra att jag har Dilek i alla fall som tycker det är okej att skoja mitt i allvaret ^^,

Körlektionen gick jättebra idag. Det var superkul och jag skötte mig finfint.
Och vet ni, jag höll mig vaken hela dagen. Jag nickade inte ens till.
Det har varit en intressant dag och jag har lärt mig en massa! :)

Efter skolan gick jag och Dilek till H&M för jag skulle köpa underkläder och det hittade jag :)
Söta små trosor till min söta gump. Sen hittade jag också ett jättesött bälte till Amanda.
Det är snart torsdag och det menas med FREDAG! :D:D:D Ska träffa Amanda och leka en hel helg.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0