Presenter och pizza

Jag fyller år om typ 2 veckor och idag fick jag min första present. Gissa gissa gissa vad det är!
Kan ni inte?
DET ÄR EN IPOD! :D:D
Den är sååå fin och jag älskar redan min ipod. Fick den av min pappa, tacktacktack snälla papi!
Mamma och pappa har även köpt nya badrumskåp idag. Stora, fina och vita!
Och min bror kommer förhoppningsvis med pizza till mig snart.
Detta blev ändå en bra dag! :) Och jag har gjort mycket på mitt arbete i psykologi så det känns superskönt. Jag har skrivit lite huller om buller men efter hanledningen imorgon så kommer det säkert bli skitbra :)

Det var trojan som kom och hälsade på mig innan idag, jag tror jag fick bort viruset. Men i och med jag inte är säker att det är borta ska jag låta mig bror kolla igenom allt senare.

Nej, nu ska jag fixa med miiiiin ipod! Hehe, den är finaste i hela vida världen.
Och välkommen tillbaka Dilek! <3
En sak till. The ark är sååå bra
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0