Söndag

Hejsan!

Jag har haft en superrolig helg! Amanda är underbar, helt fantastisk! Hon dansar, springer och skrattar hela tiden.
I lördags gick vi till centrum och kollade lite i deras enda second hand affär och jag hittade ett par superfina skor :) Sommarskor då. Sen var vi bara hemma och latade oss framför tv. Amanda är helt tokig i tecknat så det är vad jag har kollat på hela helgen.
Idag körde vi in till Växjö och kollade runt lite på stan. Jag köpte en tröja, enkel och svart.
Dilek kom och hämtade mig på centralen och sen åkte vi hem till henne och babblade om helgen som varit. Nästa helg ska jag och Dilek upp till min syster och passa Amanda. Jennie och hennes sambo, Erik, ska åka till Finland eller något.
Men det ska i alla fall bli superkul att få träffa och passa Amanda nästa helg med!

Jag är trött som fan och ska nu nanna.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0