Tisdag

Hejsan!

Helgen var kulig som fan. Jag och Dilek har lekt en massa med Amanda. Har varit kul att se Dilek sjukt trött samtidigt som hon springer efter ett barn på 1 år ^^, Men allting gick jättebra och Amanda tyckte om Dilek.
I lördags så var vi bara ute lite i trädgården och åkte pluka. Det var då bara Amanda som åkte, jag och Dilek sprang som fan för att få henne att skratta. Och på söndagen så gick vi till affären och köpte mjölk. Bra att veta va? :)

När jag kom hem igen så var jag lite med mamma och pappa sen så gick jag hem till Filip. Det var kul som alltid men vid 8 tiden så blev jag trött och halvsov i 3 timmar innan jag bestämmde mig för att gå hem ^^,
Och nu, tisdag. Jag har tvättat jättemycket och när jag hade hängt upp allt så la jag mig och soffan och har legat där fram tills nu, dvs 3 timmar kanske. Ska snart ner och hämta all tvätt och sen ska jag börja plugga.

Hoppas ni har en bättre dag än mig. Puss!
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0