Tisdag

Heeeeeeeeajsan.

Hela dagen har jag varit ledig och det har varit sköönt. Dagen började hos min pojke och därifrån hem och sen till Dilek sen hem igen.
Trevligt dag va? :)

För någon dag sen var jag och Dilek på ungdomsmottagningen, som en litet studiebesök. Vissa saker är bra att veta.
Vi sitter där i väntrummet när det kommer ut en tjej/kvinna på 18 år. I handen har hon en brun lite påse, ni vet dom små papperpåsarna man lägger sina kondomer i. Hon sätter sig ner på en stol och tittar ner i sin påse och börjar fnittra. Hehe, det var kul att se. Som en lite flicka som har fått sitt lördagsgodis.

Igår kollade jag och Filip på film, en skräckfilm. Vi var båda lika rädda och låg i sängen och skrek som små flickor.
Vi är bra tillsammans och han gör goda mackor till mig.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0