Underbar dag!

Dagen blev riktigt bra. Vi fick se och höra på hur Malmö har sett ut, superkul!
Vi fick kolla där fångarna levde i fängelset och så gick vi in i rådhuset. Så fint det är där inne! :D Stora salar med massa tavlor och sjukt fina kristallkronor i taket och det var högt i taket vilket jag tycker är jättefint. Allt har varit bra idag och jag hoppas att det kommer fortsätta vara en bra dag.
Det var självklart tröttsamt att vandra runt i 2 timmar men jag älskar att få höra hur Malmö var innan.

Snart ska jag dra hem till Filip, måste bara klä på mig.
Hos Filip måste jag plugga till provet imorgon.

/Jonna


"Du ser på mig vännen, som om jag har gjort något fel. Men se på mig vännen och tro på mig. Det kanske tar emot men vi hör ihop och inget kan ändra på det."

Det ska vara jobbigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0