Fredag

Hejsan

Jag har varit en jättedålig bloggerska :( Har bara inte haft någon energi alls, men nu är jag här.
Nyårsafton var finfin, synd bara att Azra inte var med oss. Det var i alla fall jätteskönt att jag fick vara med Filip på 12-slaget, pussades och kramades. Sen gick jag och Dilek till mina föräldrar som var några meter bort och stog med dom och deras vänner. Väldigt kul faktiskt. Vi var hemma halv 4 på morgonen och Dilek var full, väldigt full ;D

Dagen efter (igår) låg jag och Filip i han säng och bara älskade varandra hela dagen, det var det mysigaste sättet att börja året på. Imorgon har vi varit ihop i 10 månader :) Etta nolla. Gosh, tiden går fort. Men ja, imorgon ska jag då självklart vara med min älskling!
Idag har varit jäääättetråkig dag, varit så sjukt trött och deppig. MEN! Imorgon bli bättre, gäller att alltid vara positiv.

Ha en finfin kväll/natt

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0