Fredag

Idag och sista dagen på lovet och det känns lite sorgligt. Men men, roliga veckor framför mig i alla fall :)
Dilek och jag ska sitta hos henne och spela tv-spel idag och dricka. Kommer bli kulkulkul! :D Vi är beroende av att spela och jag börjar bli lite orolig över mina betyg ^^,  Höhö, nej riktigt så illa är det inte.

Var med min bror Jerry på mobila idag. Han skulle köpa kläder och jag behövde en extra sula till mina skor som är liiite för stora. Självklart köpte jag fel sorts sula så mamma får fixa det en annan dag.
Ska nog ut med mamma imorgon och köpte lite smink på Kicks. Fick ett presentkort av Filips föräldrar i julklapp som jag fortfarnande inte har använt.
Det var allt för idag. Fuckers!

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0