Fredag

Gomorgon.

Det är för tidigt och det känns lite som om att jag ska somna sittandes.
Idag har vi den så kallade FN-dagen. Det är också ett rollspel så vi måste klä oss formellt eller klä ut sig som dom säger. Men måste klä sig efter sitt land. Nu sitter jag här i en klänning med en urtvättad svart skjorta. Jag förstår att det blir roliga för vissa att "leva sig in i rollen" men jag känner mig mest obekväm och då kan man ju inte prestera så bra.
Jag får ta det som det kommer och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Det håller på i 5 timmar och jag slutar vid 15.00. Väääldigt skönt! Ska hem och göra mig ordning sen ska jag hem till Filip ikväll. Väldigt trevligt :)

Just det, Dilek säger att hon ser ut som en idiot så det ska bli kul och se vad hon har tagit på sig. Hon sa att hon skulle ta kläder från sin mamma.
Hoppas ni kommer få en bättre skoldag än mig och Dilek
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0