Fuck

Jag vet att jag säger det hela tiden, men jag är sjuk. Känner hur mina magmuskler utvecklas p ga all hosta ^^,
Dilek ringde mig innan när hon vandrade runt ensam i Stockholm. Hon bara plockade på sig lite saker utan att riktigt veta vad det var och sa så hon något i stil med "ja, jag tog två, en rosa och en svart. Du kan ta en om du vill. Det är typ ballonger eller något på den. Eller det kan vara sperma. Sen så hänger det något vid gumpen"
Jadu, det låter underbart och jag skulle älskat en sån tröja! :)

Har kollat på mer Sex and the city idag, ja ni är nog inte överraskade! Jag är hela tiden så pepp på att gå ut och gå lite men när det väl gäller så har jag ingen kraft att ta på mig något. Sitter här i pyjmasbyxor som jag snodde från Dilek för ungefär 2 år sen (tack raring) och en tröja som luktar något otroligt äckligt. Jag borde byta men jag orkar inte det heller. Allt jag orkar är att gå fram till tv och sätta på Sex and the city! :D Visst älskar ni alla mitt liv nu lix? *blink blink*

Gokväll Sverige
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0