Glass och sex and the city

Jag sitter nu här i min säng och äter glass, päronglass :D Yummie!
Träffade inte Azra idag, jag är helt enkelt för trött för något. Har inte ens pluggat något idag. Jag är hur kass som helst. Men imorgon ska jag i alla fall träffa Azra en stund. Jag lovade henne en liten tripp till loppis :)
Ja just det, Filip. Ha ha, det var inget.
Kollade på sex and the city i... 3 timmar :( Jag måste hitta en annan sysselsättning. Det händer dåliga saker med mig när jag ser så mycket av sex och new york :(

Jag hoppas i alla fall att jag bli frisk till helgen, jag mamma och pappa ska åka till Småland och träffa SYSTER :D
Då ska jag ta tillbaka mitt diadem som Amanda packade ner i sin väska sist hon var här. Tänk er, 1,5 år gammal och har redan börjat ta det hon vill ha! :) YOU GO GIRL!
Jag menar nu inte att det är bra att stjäla, men det är ju inte stöld när man tar från sin moster. Right?

Och Dilek, jag kommer säkert älska det du har köpt till mig! :D
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0