Grungeskjorta

Hej hej hallååååå från Stockholm där små barn gör pruttljud! :D WOPPIDOBA!
Det är jättekul här och jag hade världens vettigaste konversation idag med Ada där vi skiftades för att göra pruttljud med munnen. Shit, vilken underbar flicka hon är! Har fått hålla henne och jag slutade inte att andas.

Köpte en grungeskjorta idag. Som Nirvana, ni vet :) Försökte hitta något till Jonna men där var inga bra grejer så jag får leta vidare. Jag köper inte vad som helst till den personen jag älskar mest här på den tredje planeten från solen. Hihi :D

Just det, Jonna. Man behöver inte gifta sig rik. Det finns trisslotto för fansiken! :D:D

Jag fick lära mig hur man sätter igång en vinylplatta :D:D YEEEY. Jag ska nog ta och köpa en vinylspelare när jag kommer hem. Höhö. Jonna kommer döda mig :P

Näh, nu ska jag gå för mina näsborrar känner lukten av underbar indisk mat.
Puss på er alla
Gå inte ut naken när det är -10 grader
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0