Live life like a crazy frog

Määääääh, Jonna, kolla inte på såna statistiksaker! Om du nu dör på väg till spelbutiken så har du åtminstone försökt! :D Hehe. Jag menar inte att jag vill att du ska dö. Jag kan om du vill gå och köpa en trisslott åt dig så att du inte riskerar för mycket ;) Ta och bli frisk för jag vill faktiskt inte bli sjuk när jag kommer hem :D

Jag höll Ada idag igen och hon var absolut inte missnöjd. Det blev krogen med mina två brödrar igår och det var mysigt. Fick smaka på två ölsorter. Den ena hette Guinnes och var rätt så god men den andra minns jag inte namnet på fast det var inte värt att minnas heller :P

Idag blir det att släpa sig ut och gå i affärerna. Som tur är är det 7 grader varmare idag. No långkallingar. WOHO. Borde ta en öl för att fira det :P Hahaha

Puss på er sötnosar
Skriv inte för många blogginlägg för då kanske folk tror att du inte har något liv
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0