Måndag

Två föräldrar ~35 står med sitt barn ~6 i kö till att betala sina varor.
Barnet (förvånat): Hörde ni?
Pappan: Va? Nej.
Barnet: Så det är så man gör…
Barnet ser fundersam och lurig ut.

Barn är bra. Från tjuvlyssnat.se


I lördags så skulle jag och Dilek bara sitta hos henne och slöa. Precis innan jag skulle gå hemifrån så blev jag jättesugen på vin så jag tog med mig en flaska. Dilek hade andra saker hemma hos henne som vi också började dricka. Efter en stund blev vi uttråkade och åkte till en bar. Baren var fullproppad med gamla människor som var fulla. Jättefulla. Där var också ett band som spelade, mest gammal musik och det var supermysigt! Vuxna är ibland bättre än folk i vår egen ålder. Träffade på några snälla tanter när jag stod i kö till toan :)
Det blev en suuuperkul kväll!  Både jag och Dilek hade skitkul fast det spårade ut liiite för mig i slutet ^^,
Vaknade på söndagen med en extremt bakfull Dilek. Höhö. Jag gick hem och träffade Filip till kvällen.
Vi umgicks och han somnade ganska tidigt så jag gick hem. Men det var trevligt,

Idag började Psykologi B och det ska bli jättekul att läsa det. Jag verkligen älskar psykologi!
Vi har också påbörjat andra kurser. Idag började Svenska C och det suger. Jag hatar svenska lektioner. Denna veckan börjar även rättskunskap, filmkunskap och någon till. Minns inte, ska i alla fall bli kul att få lära sig lite nya saker.
Gonatt <3

Just det, Veronica Maggio är sjukt jävla bra :)
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0