Måndag

Hejsan!
Har blivit sjukis, hosta och snorar :) Azra, vill du ha?
Har börjar lite smått på min Staden och framtiden inlämning. Vi ska bygga vårt eget hus, har gjort ritningar, fyllt i pappret om bygglov och så har jag gjort inredningen. Så det mesta är egentligen klart men jag måste ju skriva ihop allt så det ser bra ut. Och det kommer bli jobbigt ^^ Äh, jag tar det som det kommer. Om jag stressar kommer jag bara bryta ihop och gråta hela tiden. Måste andras och försöka vara positiv.

Dilek har skrivit i förgående inlägg om att vi har en Tamagotchi, han heter Keno just nu. Han fick barn idag, med en kanin tror jag det var :) Barnet är jättesöt. Liten och svart. Sitter där i den lilla rutan och hoppar. Har inte döpt hon/han än men det blir nog en Ted!
Jag vet, övertöntigt med Tamagotchi.

Dagen innehåller plugg och.. ja det är allt. Kanske vill min snälla pojkvän komma över en stund senare? :)
Just det, måste också städa lite. Mitt rum är katastrof. Vi hörs senare mina söta läsare.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0