Men Dilek :(

Dilek, du vet väl att chansen är större att dö påväg till spelbutiken än att vinna en stor summa?
Jag saknar dig jävla kärring. Kakor fyller tomrummet, du måste komma hem innan jag blir tjock.

Dagen har spenderats i sängen med ja, kakor och en massa tankar. Helt okej dag. Har försökt att plugga mer men jag kan helt enkelt inte koncentrera mig när jag är såhär sjuk. Feber har också kommit nu.
Men på ett sätt så känns det ganska skönt att vara sjuk, mamma lagar mat till mig och kramar mig när jag gnäller :)
Mamma lagade en fantastisk lasange till mig idag, med grönsaker. Det var så underbart gott!
Har en till i kylen, middag imorgon :D längtar som fan. Kollade precis på Sex and the City, i nästan 6 timmar...
Jag behöver rehab. Eller kanske fler vänner? Egentligen orkar jag inte med fler vänner, jag har typ 3 (som jag få umgås med regelbundet) och det räcker. Bättre med få tycker jag!

Sitter och lyssnar på Veronica Maggio, hon är underbar. Och med detta avslutar jag.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0