Morotskaka

Hej!

Vi blev precis klar med FN saken vi skulle göra och det gick helt okej. Dilek har ätit en massa morotskaka som min pappa har baka. Min pappa is the shit.

Igår så ringde min syster mig och sa att hon ville att jag skulle komma upp till henne den 7-8 februari för att passa Amanda då hon och hennes sambo ska åka till Finland? Ja, något sånt var det i alla fall. Självklart så ska jag ta med mig Dilek. Hon har aldrig varit där och det ska bli ska bli skitkul att hon ska få se hur dom bor. Det bästa är ju självklart att vi får passa  Amanda i en hel helg helt själva! :)
Nu ska vi dra hem till Dilek och lata oss där lite ^^,

/Jonna och Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0