Nudlar i magen

Hej igen! :D
Hehe, jao, jag har faktiskt bloggat mer än nånsin nu när jag är här uppe i Stockholm, men det är väl för att datorn hela tiden är igång och jag tänker att jag ska lämna något kul till dig, Jonna, så att du inte glömmer bort lilla mig :P

Idag har det snöat lite. Hittade jättefina grejer till Jonna som hon också förhoppningsvis tycker är lika fint som jag tycker. Köpte en buddhastearinljus. Den är hur häftig som helst. Har pluggat liiiite. Träffat min brors frus bror som heter Temo. Han är trevlig :)

Nu är jag himla trött efter den goda maten, nudlar med massor med grönsaker. Ska nog ta och göra lite te. Mums, vad jag älskar te.

Imorgon ska jag nog ta och vandra ut helt själv. Får se hur det går. Kommer kanske få ringa nån av mina brödrar och viska att jag har gått vilse i stan. Hehe. Det vore något! :P

Puss på er vet jag!
För mycket mat är inte bra, det har jag sagt!
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0