Onsdag

Hej :)

Skolan gick bra idag och redovisningen gick bättre :D Vi gjorde skitbra ifrån oss!
Jag skolkade sista lektionen för jag hade inte gjort det som skulle ha blivit gjort tills idag. Men Dilek gick dit och håller kanske fortarande på? Hon ska träffa Björn idag efter skolan och säga hejdå, för tredje gången.... Dilek fyller säkert in mer senare.

Så ja, vad händer idag? Det blir massa plugg. Vi har en så kallad "FN-dag" på fredag då vi ska debettera med olika länder. Jag, Dilek och Cornelia, en tjej från klassen, har fått Kina. Jag tycker det är skittråkigt. "FN-dagen" håller på från 10.00-15.00
Så idag ska jag och Dilek hitta lite information och skriva en form av rapport ^^.

Jag hoppas ni andra får en trevligare dag än min och Dilek

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0