Onsdag

Hej!

I måndags kan jag faktiskt inte minnas vad som hände. Eller jo! Jag var med Dilek och vi var hos henne och spelade tv spel. När klockan blev halv 3 på natten så gjorde Dilek sig redo att sova lite i soffan medan jag spelade. Men hennes mobil ringde och Marlene var tvungen att åka in till akuten så jag och Dilek hängde med. Vi satt där till 5 på morgonen.
När vi väl hade kommit hem så var vi hur pigga som helst så vi var uppe till 7 för då var Dilek för trött för att klara mer.

Igår så var jag med Filip. Kom till honom vid halv 8 och kl 8 somnade han. Och han vaknade till varje gång jag rörde mig och då så kramde han mig jättehårt och sa att han älskade mig och sa förlåt att han sov ^^, Vad ska man göra. Är man trött så är man :)

Vakande hos min baby idag och det var underbart. Han skulle till skolan och jag skulle dra hem och inte göra ett piss :D
Det har varit skönt som fan. Ska snart dra hem till Dilek och vi ska göra lite på vårt projektarbete. Funfun!

Ha en fin dag
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0