Onsdag

Hejsan skolglada människor.

Jao, skolan började idag. Jag har däremot inte varit i skolan idag, är fortfarande sjuk.
Så ja, antar att jag kommer vara sjuk veckan ut så skolan börjar på måndag för mig.

Dilek ringde innan, det var jätteskönt att kunna gnälla ut påriktigt. Säga saker som jag vet bara Dilek skulle kunna ta på sig :) Bara 4 dagar kvar nu.
Det blev inget med Azra idag så jag ska försöka ta med mamma ut senare när hon kommer hem. Jag måste komma ut och gå lite. Det känns som om man blir friskare ifall man får lite frisk luft. Annars så ska jag bara sitta hemma, ska försöka plugga lite idag.
Jag lyssnar hela tiden på Lykke li just nu, så ni ska få en till låt med henne :)



Lykke li - Everybody but me


Jag hoppas att ni också tycker om henne. Jag tycker hon gör jättemysig musik.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0