Söndag

Hejsan, det är söndag. Vilket innebär att skolan börjar om 3 dagar. Jag hade ångest som fan, så mycket att jag inte ens gör några inlämningar och jag har typ tusen.
Dagen började hos Filip, han sov till halv 3 och var jättetråkig ^^, När han väl vaknade så stannade jag inte länge. Skulle ut på äventyr. Så jag gick hem i den fruktansvärda kyla och gjorde mig redo för eh.. en hemlig person? ;)
Det var jättekul och denna person fick mig att köpa saker jag egentligen inte skulle köpa. Men det är okej, jag behöver någon som kan ta mig till den mörka sidan med :)
Jag har varit hemma i ett antal timmar och livet suger sjukt mycket just nu. Jag har jättetråkigt och känner för att festa. Kanske kan ta med min bror ut? :)
Imorgon och på tisdag ska jag bara sitta hemma och göra en massa saker till skolan. Jag hatar verkligen skolan, jättemycket. Jag vet inte ens vad jag ska bli när jag bli stor :( kan man inte bara gifta sig rik och låta allt bara flyta på?
Äh, jag vet inte. Men om livet vore enkelt kanske det inte skulle ha varit så kul att leva det?

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0