Sthlmstad är djungel

Hej på er pigga och glada människor :)
Jag själv är megatrött. Kom hem för nån timme sen från en heldag på stan med mig själv och Jonna i tele. Såg att hon redan hade skrivit om det :P Haha, attans rabarber! Efter shoppingen blev det käk på en söt liten fransk restaurang. Jag åt crépe som tydligen är vanligt i Frankrike. Det är osötad pannkaka med what ever you want i den. Sen så fanns det såklart söta pannkakor också till efterrätt. SVINGOTT! Jag tog med getost :) YUMM.

Därefter blev det teater. Askul. Jag är så otroligt ledsen över att det inte är lika enkelt att hitta sådana saker i Malmö, men jag kanske inte har letat på rätt ställen? Vet ni några coola saker man kan göra i Malmö? Eller kanske även Lund :P

Imorgon blir en chill dag. Kommer kanske att ta en snabbis ute i stan för att hitta ett par cheap monday byxor. Jag lyckades inte hitta min storlek idag :( Jävla anorexibyxor dom säljer. Och sen så klagar dom på samhället där unga tjejer känner sig tvingade till att gå ner i vikt. HELLOO?! En vettig person skulle förstå att byxor som man inte får över höfterna ger en stor ångest och man skippar lunchen den dan... Suck.. Men det gjorde inte jag :D Åt mig mätt på fransyskornas bekostnad. Hehe.

Egentligen tänkte jag att jag skulle plugga lite nu men jag är pyyytte lite för trött för det. Så puss på er :)
Banta bara när det är en hälsorisk
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0