Tisdag

Hej :)

Ja, jag måste fan bli frisk snart. Ingen vill vara nära mig.
Filip kom hit idag, inte för han ville. Det var välgörenhet :) Det är snällt och mysigt.
Faktiskt väldigt kul att ha någon att prata med. Klart jag har min familj men dom springer ifrån mig för dom vill ju inte heller bli sjuka.
Ska träffa Azra om en timme. Trots att jag är så sjuk så ska jag gå ut ^^, Men det blir säkert inte länge. Hennes brorsbarn är där :)
Ska också försöka plugga lite sen när jag kommer hem igen :) Och Dilek, du kanske borde åka till Stockholm oftare? Du har ju inte uppdaterat bloggen såhär mycket på länge ^^, Hihi. Vi ses på söndag, raring. Jag har säkert hunnit sakna ihjäl mig tills dess.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0