:(

Hejsan!

Jennie har varit här i 1.5 vecka. Mest har hon varit hos Amandas farmor och farfar.
Det har varit kul som alltid. Amanda är självklart lika söt som hon alltid varit.
Dilek har varit i stockholm och kommit hem igen. Ada har fyllt 1 år.
stoooor flicka :D

Jag är lite småfull. Har druckit med mina föräldrar ^^,
Azra flyttade idag. Bort från nydala :( det känns konstigt som fan att inte ha henne nära längre. Men kul för henne att hon kommer bort från detta stället.

Jag ska snart hem till Filip. Vi ska ha myskväll med p.s i love you :) Jag tycker det ska bli superkul medan Filip nog tycker det ska bli ganska tråkigt.

Ha det fint.
Vet aldig när vi hörs igen.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0