Fredag

Halloj.

Imorgon så ska jag åka till syster. Ska bli superkul att vara där och Jennie säger jag får stanna hur länge jag vill. Vilket känns lite jobbig, för jag vill stanna där sååå länge men det är jobbigt att klara sig utan vänner och pojkvännen.
Filip är i Göteborg och är på en festival. Han kommer till Malmö på söndag.
Dilek ska till Stockholm nästa lördag och kommer hem efter 6 dagar. Så om jag inte åker hem tills lördag kommer jag inte träffa henne på 2 veckor.
Men ifall jag inte gör det kommer det bli så jävla kul att träffa henne efter det. Ju längre man är ifrån varandra ju bättre bli det första "mötet". Hehe ^^, Jaaaooo.

Jag saknar Filip. Det är lite tungt men jag överlever. MEN! När jag väl träffar honom igen så är allt extra mysigt :)
Min älskade Filip, du betyder så mycket.

Idag var jag med Azra en stund. Hon skulle tatuera sig :D Den blev så jävla fin!
Finns bilder i hennes blogg. Den är länkad på vänster sida i bloggen. Gå in och kolla. Där kan du även se hennes sexiga solbränna ;)
Efter Azra var klar följde hon mig till trianglen där jag skulle träffa mamma. Vi skulle kolla kjol och shorts till mig. Jag hittade två shorts och en kjol. Suuuuperfina och perfekta längder. Inte horkjolar här nej.
Mamma hittade också lite söta plagg och hon hittade även söta kläder till Amanda. Hihi.
Nu ska jag snart packa och sen ska jag raka mina underbara ben. RAWR!

Ha det fint alla människor.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0